onsdag 10. oktober 2012



Da nærmer det seg tiden for avreise. Er utrolig spent på hva som møter meg .....ikke minst om jeg i det hele tatt kommer inn i landet !

Hvorfor ? Fordi jeg nettopp var i Israel. I kaoset med å forklare meg klarte jeg ikke å unngå at passet ble stemplet med visa . Det skulle selvsagt ha vært stemplet på et løst papir. Dermed har jeg et stempel i passet mitt som kan medføre at jeg kan bli stoppet i passkontrollen og bli returnert til Norge ! Det skjer faktisk !! Krysser fingrene og forbereder meg maks med dokumentasjon på formål, bosted, returreise, finansering osv osv. Håper det holder !

La oss anta jeg får innreise tillatelse og oppholdet blir som planlagt. Da er det veldig greit å ha et kart over hvor jeg faktisk er :

Stjernen er selvsagt Dubai !

En oversikt over deler av byen og sannsynligvis der jeg vil oppholde meg mest  

Hvem vet ..... kanskje jeg også treffer noen hyggelige sjeiker ;))
og som har fantasi nok til å skape dette Disneylworld for voksne midt i ørken :

(trykk link) : http://www.dbtv.no/?vid=1883134964001


Hvor er kvinnene ?









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar